قبر گبري
 
گنج ايران
گنج يابي در سرزمين گنجها ( رمزگشايي علائم ، ترجمه نسخه ، فلزياب ، كارشناسي عتيقه ، حفاري اصولي و...)
 
 

دوستان زیادی عكس اشیاء و علامتهایی میفرستند كه از داخل قبرها بیرون می آید.باید بگم كه علائمی كه در زیر زمین هستند در نود درصد اوقات فاقد اعتبار هستند.مخصوصا اگر علامت برای قبر باشد.الكی از زدن حدس و گمان بپرهیزید.

موردهایی بود كه یك سنگ نوك تیز یا خمره شكسته در قبر بوده كه ادعا میكردند كه اینها نشانی چیست؟باید بگم كه نشان چیزی نیستند و یك چیز طبیعی در قبرهاست.

در قبور به اصطلاح گبری سفال و لوازم جنگی مثل سرنیزه و لوازم شخصی مثل انگشتر و بازوبند و مچ بند و كفن دوز و... یك چیز طبیعی است و نشان بار نیست.

لوازم مسی و چرمی كه پوسیده شده اند را همان جا چال كنید و حركت ندهید.از لحاظ كارشناسی قیمت خاصی ندارند.

 

در ایران كم پیش میاید كه در قبور باری مانده باشد.به خاطر اینكه عمق آن نسبت به سطح زمین بسیار كم بوده و هر كسی به راحتی میتواند آنرا حفاری كند.همیشه به یاد داشته باشید كه ملت ایران 1500 سال هستش كه دنبال بار و دفینه هستن.

از دوستان هم خواهشمندم مطالب را مطالعه كنند و بعد ایمیل بزنند.متاسفانه حجم ایمیلهایی كه مربوط به قبر گبری هست بسیار بالا رفته است.



نظرات شما عزیزان:

SAJJAD
ساعت2:08---29 دی 1392
سلام من در حین کندن چال برای فاضلاب خانه جدیدم مقداری مفرق ک شامل پابند دستبند و... پیدا کردم خواستم بدونم ایا قبرهای دیگری هم هستن که به حفاری ادامه بدم؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 آبان 1392برچسب:قبر گبري ,قبر,گبري,قبور گبري, :: 18:23 :: توسط : گنج ايران

درباره وبلاگ
به وبلاگ 'گنج ايران خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان